Algemeen | 12 feb 2018

Klacht over zorgaanbieder komt niet altijd op juiste plek terecht

Klachten in de zorg komen soms echter op de verkeerde plek terecht en worden daardoor niet altijd goed afgehandeld
nieuwsfoto

Dit blijkt uit de ‘Monitor Wet kwaliteit klachten geschillen zorg (Wkkgz)’ van het NIVEL, dat op 8 februari door minister Bruno Bruins (Medische Zorg) naar de Tweede Kamer is gestuurd.

Wilt u dit hele artikel lezen klik dan op de volgende link,

https://www.skipr.nl/actueel/id33547-klacht-over-zorgaanbieder-komt-niet-altijd-op-juiste-plek-terecht.html

Bron: Skipr.nl

Laatste nieuws

Hieronder vind je het laatste nieuws over (leven met) astma en onze vereniging. Wekelijks plaatsen wij hier nieuwe items!

Ontvang de nieuwsbrief

Maandelijks de gratis nieuwsbrief in je email ontvangen! Een nieuwsbrief vol wetenswaardigheden voor mensen met (ernstig) astma.